Please use this identifier to cite or link to this item: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/handle/123456789/10147
Title: Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di negeri Terengganu
Authors: Noor Hayati Mohd Hussin
Keywords: LP 36 FPE 1 2012
Noor Hayati Mohd Hussin
Issue Date: 2012
Publisher: Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu
Abstract: Kajian ini dijalankan adalah bertujuan untuk mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di Negeri Terengganu. Jabatan KWSP yang dipilih adalah KWSP Kuala Terengganu. Berdasarkan data soal selidik daripada 100 responden di KWSP Kuala Terengganu, hasil kajian mendapati bahawa sebanyak 98 orang daripada 100 orang berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh KWSP. Analisis deskriptif digunakan untuk menghuraikan pemasalahan kajian. Berdasarkan hasil dapatan tersebut, ulasan diberikan dari segi peratus kekerapan pelanggan KWSP mengikut tahap kepuasan yang telah ditetapkan.
URI: http://umt-ir.umt.edu.my:8080/xmlui/handle/123456789/10147
Appears in Collections:Fakulti Pengurusan Ekonomi

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP 36 FPE 1 2012 Abstract.pdf347.08 kBAdobe PDFView/Open
LP 36 FPE 1 2012 Full Text.pdf
  Restricted Access
3.11 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in UMT-IR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.