DSpace Repository

Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di negeri Terengganu

Show simple item record

dc.contributor.author Noor Hayati Mohd Hussin
dc.date.accessioned 2018-11-21T02:31:26Z
dc.date.available 2018-11-21T02:31:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://umt-ir.umt.edu.my:8080/xmlui/handle/123456789/10147
dc.description.abstract Kajian ini dijalankan adalah bertujuan untuk mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di Negeri Terengganu. Jabatan KWSP yang dipilih adalah KWSP Kuala Terengganu. Berdasarkan data soal selidik daripada 100 responden di KWSP Kuala Terengganu, hasil kajian mendapati bahawa sebanyak 98 orang daripada 100 orang berpuas hati dengan perkhidmatan yang ditawarkan oleh KWSP. Analisis deskriptif digunakan untuk menghuraikan pemasalahan kajian. Berdasarkan hasil dapatan tersebut, ulasan diberikan dari segi peratus kekerapan pelanggan KWSP mengikut tahap kepuasan yang telah ditetapkan. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu en_US
dc.subject LP 36 FPE 1 2012 en_US
dc.subject Noor Hayati Mohd Hussin en_US
dc.title Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan KWSP di negeri Terengganu en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account