dc.contributor.author |
Noraida Haji Ali |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-08T04:01:45Z |
|
dc.date.available |
2012-10-08T04:01:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1979 |
|
dc.description.abstract |
Kebolehan untuk memodelkan keperluan sesuatu sistem merupakan satu kemestian
bagi seseorang jurutera sistem. Dalam konteks pembelajaran dan pengajaran,
penguasaan ilmu komponen pemodelan lazimnya dinilai melalui tugasan berasaskan
rajah. Kajian terhadap kaedah penilaian tugasan tersebut masih lagi kurang diberi
perhatian disebabkan kesukaran menentukan kriteria jawapan serta memerlukan daya
kreativiti yang tinggi. Dengan pertambahan pelajar dan bebanan pengajar pada setiap
tahun, pengajar mengalami masalah untuk memberi kritikan terhadap jawapan tugasan
pelajar. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Bangi : Universiti Kebangsaan Malaysia |
en_US |
dc.subject |
QA 76.76 .D47 N6 2012 |
en_US |
dc.subject |
Noraida Haji Ali |
en_US |
dc.subject |
Tesis Universiti Kebangsaan Malaysia 2012 |
en_US |
dc.subject |
Computer software -- Development -- Management |
en_US |
dc.title |
Analisa kualiti model rajah kelas UML berasaskan semantik, sintaktik dan kes |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |