dc.contributor.author |
Mutia Sobihah Abd Halim |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-18T07:22:04Z |
|
dc.date.available |
2014-05-18T07:22:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.psnz.umt.edu.my/xmlui/handle/123456789/3035 |
|
dc.description.abstract |
E-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini dijalankan untuk mengenalpasti kesan dimensi penggunaan E-dagang ke atas keupayaan organisasi di dalam industri perhotelan di Malaysia. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu |
en_US |
dc.subject |
TX 911.3 .M27 M8 2012 |
en_US |
dc.subject |
Mutia Sobihah Abd Halim |
en_US |
dc.subject |
Tesis FPE 2011 |
en_US |
dc.subject |
Hotel management |
en_US |
dc.title |
Perhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysia |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |