DSpace Repository

Perhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysia

Show simple item record

dc.contributor.author Mutia Sobihah Abd Halim
dc.date.accessioned 2014-05-18T07:22:04Z
dc.date.available 2014-05-18T07:22:04Z
dc.date.issued 2012-09
dc.identifier.uri http://dspace.psnz.umt.edu.my/xmlui/handle/123456789/3035
dc.description.abstract E-dagang merupakan proses jual beli produk ataupun servis secara sistem berelektronik melalui internet, dan jaringan-jaringan komputer yang lain.Faktor-faktor penggunaan E-dagang, dan budaya organisasi merupakan elemen yang memberikan kesan kepada perubahan keupayaan organisasi. Oleh itu kajian ini dijalankan untuk mengenalpasti kesan dimensi penggunaan E-dagang ke atas keupayaan organisasi di dalam industri perhotelan di Malaysia. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Universiti Malaysia Terengganu en_US
dc.subject TX 911.3 .M27 M8 2012 en_US
dc.subject Mutia Sobihah Abd Halim en_US
dc.subject Tesis FPE 2011 en_US
dc.subject Hotel management en_US
dc.title Perhubungan di antara penggunaan e-dagang, budaya organisasi dan keupayaan organisasi dalam industri perhotelan Malaysia en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account