DSpace Repository

Giliran dalam sistem pelayan pelanggan

Show simple item record

dc.contributor.author Mohd Asri Mohamad Stambul
dc.date.accessioned 2015-03-31T01:05:26Z
dc.date.available 2015-03-31T01:05:26Z
dc.date.issued 2000-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3278
dc.description.abstract Kepopularan WWW (World Wide Web) telah menonjolkan kepentingan penggunaan aplikasi pelayan pelanggan secara meluas. Walaubagaimanapun prestasi sistem pelayan pelanggan menjadi isu utama dimana rekabentuk sistem pelayan pelanggan yang berbeza akan memberikan kesan kepada keberkesanan sistem. Dalam disertasi ini, dua jenis rekabentuk pelayan pelanggan akan dibincangkan iaitu pelayan serentak dan pelayan iterative. Prestasi bagi tiap model pelayan pelanggan dalam kertas ilmiah ini akan ditunjukkan berdasarkan kepada gambarajah masa dan teori giliran. Penggunaan Ekpresi matematik untuk masa pusingan bagi pelbagai konfigurasi pelayan pelanggan akan ditunjukkan dalam disertasi ini. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Kolej Universiti Terengganu (UPMT) en_US
dc.subject LP 20 FST 2 2000 en_US
dc.subject Mohd Asri Mohamad Stambul en_US
dc.subject Laporan Projek FST 2000 en_US
dc.title Giliran dalam sistem pelayan pelanggan en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account