DSpace Repository

Sikap pengurus terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam

Show simple item record

dc.contributor.author Mohammad Zaidi Mahadi
dc.date.accessioned 2016-05-24T02:18:56Z
dc.date.available 2016-05-24T02:18:56Z
dc.date.issued 2010-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4570
dc.description.abstract Kajian ini dilakukan bertujuan untuk melihat hubungan di antara komponen sikap iaitu afektif, kognitif dan tingkahlaku terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam. Kumpulan pengurus yang terdiri dari kumpulan pegawai pengurusan dan professional bukan akademik Universiti Malaysia Terengganu dipilih sebagai subjek kajian. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Kedah: Universiti Utara Malaysia en_US
dc.subject HD 57.7 .M6 2010 en_US
dc.subject Mohammad Zaidi Mahadi en_US
dc.subject Tesis Universiti Utara Malaysia 2010 en_US
dc.title Sikap pengurus terhadap sistem penyampaian perkhidmatan di sektor awam en_US
dc.title.alternative satu kajian di Universiti Malaysia Terenggganu en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account