DSpace Repository

Laporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad, Sungai Petani, Kedah

Show simple item record

dc.contributor.author Ummi Maisarah Mohd Tarmizi
dc.date.accessioned 2017-07-12T08:08:29Z
dc.date.available 2017-07-12T08:08:29Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6386
dc.description.abstract Unit Customer And Business ini terletak di tingkat 1 bangunan Kedai Telekom (TSSSB - Telekom Sales & Service Sdn. Bhd.) Sungai Petani. Unit Consumer and Business ini terbahagi kepada tiga sub-unit, iaitu Direct sales (OS), Customer Management (CM) dan Market Planning. Tugas-tugas di bahagian ini antaranya ialah membuat promosi, program-program asas, rancangan belanjawan, laporan pengurusan, acara-acara khas dan programprogram kualiti. Bab 1 adalah mengenai sejarah dan latar belakang organisasi Telkom Malaysia berhad, kekuatan organisasi terutama di bahagian Unit Consumer And Business serta aktiviti-aktivitinya, carta organisasi, penerangan tentang logo Telekom serta produk-produk yang dikeluarkan oleh Telekom. Bab 2 pula menerangkan sistem sedia ada yang dapat dikesan, masalah yang dihadapi dan cadangan penyelesaian. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia en_US
dc.subject Ummi Maisarah Mohd Tarmizi en_US
dc.subject LI 17 FPE 5 2004 en_US
dc.title Laporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad, Sungai Petani, Kedah en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account