DSpace Repository

Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan

Show simple item record

dc.contributor.author Zul Izwan, Mohtar
dc.date.accessioned 2011-02-07T13:06:58Z
dc.date.available 2011-02-07T13:06:58Z
dc.date.issued 2008-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/662
dc.description.abstract Dewasa ini, telah wujud pelbagai persaingan yang hebat dalam industri peruncitan dan perkhidmatan bagi memenuhi keperluan dan kehendak pengguna. Kejayaan industriindustri ini bergantung kepada aktiviti-aktiviti peruncit untuk cuba memasarkan barangan mereka dan memenuhi keperluan dan kehendak pengguna. Kepuasan pelanggan pula dikesan amat penting dalam mewujudkan kesetiaan pelanggan dan akhirnya meningkatkan perkongsian pasaran. Namun begitu, hampir mustahil untuk menilai kepuasan pelanggan disebabkan pengertian dan anggapan terhadapnya adalah bersifat abstrak dan subjektif. Oleh itu, kajian ini berusaha menterjemahkan kepuasan pelanggan kepada suatu parameter yang boleh diukur bagi membolehkan masyarakat perniagaan memahami dengan lebih jelas tentang konsep kepuasan pelanggan. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Fakulti Sains dan Teknologi en_US
dc.subject HF 5415.335 .Z8 2008 en_US
dc.subject Zul Izwan Mohtar en_US
dc.subject Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan en_US
dc.subject Consumer satisfaction en_US
dc.title Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account