DSpace Repository

Analisis Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan Di Sistem Perbankan Islam / Kajian Kes Di Kuala Terengganu

Show simple item record

dc.contributor.author Mazlinda Alias
dc.date.accessioned 2017-12-22T09:33:43Z
dc.date.available 2017-12-22T09:33:43Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7778
dc.description.abstract Operasi perbankan Islam adalah terpisah sepenuhnya daripada perbankan konvensional yang mana ianya merupakan sebuah bank yang berlandaskan undang-undang Islam. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia en_US
dc.subject LP 18 FPE 1 2006 en_US
dc.subject Mazlinda Alias en_US
dc.title Analisis Kepuasan Pelanggan Terhadap Kualiti Perkhidmatan Di Sistem Perbankan Islam / Kajian Kes Di Kuala Terengganu en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account