DSpace Repository

Laporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad (TM) Pahang

Show simple item record

dc.contributor.author Haryati Manap@Mohamed
dc.date.accessioned 2018-01-21T04:21:39Z
dc.date.available 2018-01-21T04:21:39Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8156
dc.description.abstract TM merupakan pembekal penyelesaian telekomunikasi bersepadu terbesar di Malaysia dan juga merupakan salah satu daripada syarikat telekomunikasi terunggul di Asia yang menyediakan pelbagai perkhidmatan komunikasi di seluruh negara. Daripada telefon talian tetap kepada wayarles, teknologi mudah alih kepada Internet dan jalur lebar, daripada satelit hingga ke telefoni marin, serta rangkaian suara dan data ringkas kepada berkelajuan tinggi serta lain-lain lagi. Pelatih telah ditempatkan di Unit Customer Service Management (CSM) Pahang. CSM adalah satu unit baru yang ditubuhkan bagi memastikan perkhidmatan yang diberikan oleh TM adalah memenuhi kehendak serta kepuasan pelanggan. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Terengganu: Kolej Universiti Sains dan Teknologi Malaysia en_US
dc.subject LI 12 FPE 3 2006 en_US
dc.subject Haryati Manap@Mohamed en_US
dc.title Laporan akhir latihan industri di Telekom Malaysia Berhad (TM) Pahang en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account